joi, 4 septembrie 2008

M0daAAAA :X





Cuvantul acesta ma satisface deplinNNN~...Pasiunea mea principala este moda...cand aud ca merg sa-mi cumpar diferite haine deja trasar si inima incepe iar sa licareasca.....LA varsta mea,17 ani,pot zice ca ma pot imbraca in pas cu moda...urmaresc diferite emisiuni pe Euforia Tv sau alte canale sau studiez persoanele care se imbraca bine cu mare atentie...Imi cumpar foarte multe haine de firma si poate de aceea radiez ca un baiat imbracat-bine....parerea mea este ca hainele pot face omul dar si invers....am un spirit foarte dezvoltat al combinarii hainelor iar pe viitor doresc sa devin cu adevarat un metrosexual :>

::::::::
un show mai puternic si mai spectaculos decat editiile anterioare, insa la fel de bine organizat si foarte concentrat in moda 100% romaneasca. Acest festival, devenit istorie in moda romaneasca reprezinta cel mai bun mod de a inchide gura carcotasilor, precum si a acelora pentru care moda reprezinta “hot cutiur”, “gleimăr” si aparitii in publicatii ieftine. Organizatorii (OVIDIU BUTA, IRINA SCHROTTER, ANCA IANCU, LISA TOMA si DAN DIMOFTE) au muncit asiduu pentru a realiza un spectacol demn de concurenta cu London Fashion Week, un show grandios si un maraton al prezentarilor de moda. Echipa de profesionisti a pus la punct pana si cele mai mici detalii, iar rezultatul a fost unul pe masura, in final oboseala si stresul fiind inlocuite de satisfactia reusitei ::::::::::

adresa :
http://mauvert.wordpress.com/2008/05/13 ... -rfw-2008/

|)

Tendinte in moda masculina in 2008

La Saptamana Modei de la Milano creatori de moda precum Dolce&Gabbana , Gucci, Versace si Burberry si-au prezentat colectiile toamna - iarna 2008-2009. In imaginile urmatoare vei gasi cateva dintre costumatiile prezentate de cei mai cunoscuti creatori de moda masculina.(exemple pozele de mai sus)

Un comentariu:

groparul intelectual spunea...

iubesc moda!!! :X:X:X îți mulțumesc că exiști!